نیسان

نیسان ایکس تریل / روگ 2023 با قیمت بیشتر و تریم جدید میدنایت ادیشن معرفی شد

نیسان روگ ۲۰۲۳ با پکیج سفارشی میدنایت ادیشن که باعث اضافه شدن عناصر تیره رنگ به بدنه خواهد شد در دسترس خریداران قرار گرفت. این پکیج که برای مدل رده میانی روگ SV در نظر گرفته شده است قیمت ۱۵۳۵ دلاری دارد و با اضافه کردن جلوپنجره، نشان‌ها و آینه‌بغل‌های مشکی باعث می‌شود این خودرو ظاهر با ابهت‌تری پیدا کند. روگ ۲۰۲۳ همچنین با این پکیج به عناصر مشکی بدنه، دیفیوزر تیره و رینگ‌های ۱۸ اینچی با همین طرح و رنگ تجهیز می‌شود.

carscoops می گوید تغییرات رخ داده در کابین این خودروی ژاپنی نیز حداقلی هستند اما نیسان اظهار می دارد روگ میدنایت ادیشن با صندلی‌های چرمی تیلور فیت عرضه خواهد شد. از آنجایی که خودروی موردبحث بر پایه روگ SV شکل می‌گیرد بنابراین خریداران می‌توانند انتظار تجهیزاتی همچون صندلی راننده برقی با تنظیم در ۸ جهت، سیستم صوتی با ۶ بلندگو و سیستم تهویه مطبوع ۲ ناحیه‌ای را داشته باشند. به این لیست باید نمایشگر مرکزی ۸ اینچی با اندروید اتو و اپل کارپلی را افزود. دیگر مدل‌های نیسان روگ ۲۰۲۳ نیز تغییر چندانی نداشته‌اند و مدل‌های روگ پلاتینیم و روگ SL با پکیج پریمیوم و سیستم آمازون الکسا عرضه می‌شوند. این دستیار مجازی به کاربران اجازه می‌دهد تا موزیک را پخش کرده، با دوستان تماس بگیرند و کارهای مختلف دیگری را با دستورات صوتی انجام دهند.

زیر کاپوت قدبلند محبوب نیسان پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با تکنولوژی تراکم متغیر قرار دارد. پیشرانه یاد شده قدرت ۲۰۱ اسب بخاری و گشتاور ۳۰۵ نیوتون متری تولید می‌کند و با گیربکس CVT و سیستم چهار چرخ محرک سفارشی همکاری دارد. اگرچه پیشرانه روگ ۲۰۲۳ تغییری نسبت به سال قبل ندارد اما قیمت آن افزایش یافته است و هم‌اکنون قیمت پایه آن از ۲۷۳۶۰ دلار شروع می شود که حاکی از افزایش ۲۱۰ دلاری نسبت به مدل سال قبل خواهد بود. البته به این قیمت باید ۱۲۹۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد. نیسان هنوز زمان عرضه روگ ۲۰۲۳ به بازار را اعلام نکرده است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۸ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. حق گوی باطل

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1036 ديدگاه)

    بیش از حد رنو شده

    موافقم 13
    مخالفم 32
  2. نوید AJ

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    بهترین این کلاس نیست. کیفیت رانندگی CR-V و CX-5 به نظرم بهتره. اما بهترین صندلی هایی که روش میشه نشست رو نیسان داره. موتورش سرحاله، گیربکسش تا وقتی معمولی رانندگی میکنی و زیاد کاری به گاز و شتابگیری سریع نداری، خیلی خوبه و رانندگی ریلکسی رو بهت هدیه میکنه. در کانادا هم خوب فروش داشته. به نظرم با موتورهای قویتر و گیربکس بهتر، و یه پکیج آفرودی، فروش بیشتری رو میتونست تجربه کنه.

    موافقم 24
    مخالفم 8
    1. قاطر فروش

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1123 ديدگاه)

      مزدا گیربکسش اوراقه

      موافقم 2
      مخالفم 9
      1. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

        ۱۱ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (714 ديدگاه)

        بهترین گیربکس ها رو داره تو میگی اوراق😶

        موافقم 5
        مخالفم 0
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (10349 ديدگاه)

      نوید جان
      دشمن تمام محصولات نیسان گیربکس مضخرفش هست و اگر از تیپ‌ترونیک استفاده میکرد به تمام رقبا ترجیهش میدادم !

      موافقم 9
      مخالفم 6
      1. پسر خوب

        ۲۳ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        مزخرف درسته نه مضخرف. نرجیح درسته نه ترجیه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. Amir

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (283 ديدگاه)

    ولی از سه سیلندر یک و نیم لیتری عجب قدرتی می‌کشن بیرون

    موافقم 25
    مخالفم 2
    1. M

      ۱۰ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (187 ديدگاه)

      2016 تو موتور شو پاریس معرفی کردن
      خیلی هم روش مانور دادن به خاطر اینکه 20 سال روی موتور با ضریب تراکم متغیر کار کردن و نزدیک 300 تا حق اختراع ثبت کردن
      اما تو واقعیت زیاد به هدف اصلیش که مصرف سوخت کمتر بود نرسید
      CAR AND DRIVE که مقاله در این مورد نوشته بود و MPG نیسان 26 بود ولی AUDI و BMW حول حوش 25 بود.(https://www.caranddriver.com/features/a24434937/nissan-new-vc-t-engine-fuel-economy/)

      موافقم 6
      مخالفم 2
  4. JDM lover

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    بنظرم بیشتر جاهاش نسبتا خوبه
    فقط هیکاش علاوه بر گیربکس cvt امکان سفارش یه گیربکس اتوماتیک هم وجود داشت

    موافقم 9
    مخالفم 2
  5. net

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (3148 ديدگاه)

    دو چراغ جلو دو قسمتی روی هم قرار گرفته خیلییییی بد هست.رینگش بد هست.بالای شیشه دربها خط سفید داره ولی پایین خط سفید نداره بد هست.اگر چراغ عقب یکپارچه قرمز زرشکی بود و خطوط سفید و مشکی داخلش نبود قشنگتر میشد.خط استیل پهن U شکل زیر جلوپنجره خیلی بد هست چند سالی هست که نیسان در زیر جلو پنجره از این خط استیل بد استفاده میکنه در ماشیناش.ستون سقف شیشه جلو متضاد مشکی هست بد شده.دو اگزوز دایره ای در سمت چپ و راست نداره بد شده.طراحی داخلی رنگ کرم بد هست و طراحی داخلی یکپارچه مشکی خوبه

    موافقم 8
    مخالفم 10
  6. Si

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (527 ديدگاه)

    همیشه دوست داشتم وارد بشه ولی نشد. نمیشه

    موافقم 5
    مخالفم 2
  7. علی

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (839 ديدگاه)

    نیسان همیشه ماشینهای خوب و بی دردسری ساخته البته با قیمت اقتصادی

    موافقم 17
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا